هنگامیکه زوج ویازوجه برای اجرای صیغه طلاق حضورنیابندچه باید بکنیم؟
هنگامیکه زوج ویازوجه برای اجرای صیغه طلاق حضورنیابندچه باید بکنیم؟
حدود یک ماه و نیم است که برگه طلاق خود را از دادگاه گرفتهام و میخواهم بروم به محضر تا صیغه طلاق جاری شود ولی شوهرم حاضر به آمدن به محضر نیست، چه اقدامی مناسب است؟
پاسخ: اگر حکم طلاق (نه گواهی عدم امکان سازش مثلاً به درخواست مرد یا به صورت توافقی) صادر شده باشد، دفتر ثبت طلاق مراتب عدم حضور زوج را به دادگاه اعلام میکند و پس از اجرای صیغه طلاق توسط دادگاه دستور ثبت و اعلام آن به دفتر ثبت طلاق صادر میشود. یا این که شما وکالت از سوی زوج برای اجرای صیغه طلاق داشته باشید که نیازی به حضور شوهر نیست.
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت 1:40 توسط محمد حسین جوهر
|
بنام خـــداوند بزرگ و مهربان:سلام بر خاندان نبوت.سلام و درود بردرخشنده ترین ستارگان آسمان رسالت و وحی . سلام بر زیباترین و خوش بو ترین گل گلزار هستی محبوب دل عاشقان مهدي موعود(عج).