ایا نامه عاشقانه از مصادیق روابط نامشروع است؟؟؟
ایا نامه عاشقانه از مصادیق روابط نامشروع است؟؟؟
«صرف نوشتن نامه عاشقانه ، از مصادیق رابطه نامشروع محسوب نمی شود.»
نظریه 3880/7 - 19/4/1381 :
رابطه نامشروع ، موضوع ماده 637 ق . م . ا . در قانون تعریف نشده مع هذا ، همانطور که از عنوان آن بر می آید عملی دو جانبه یعنی توافق دو نفر ( زن و مرد ) اجنبی بر نوعی از روابط جنسی ناقص غیراز زنا و امثال آن است
بنابراین صرف مکالمه تلفنی ، قدم زدن در پارک یا خیابان ، مکاتبه و . . . رابطه نامشروع به معنی یادشده به شمار نمی آید .»
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۵ ساعت 8:40 توسط محمد حسین جوهر
|
بنام خـــداوند بزرگ و مهربان:سلام بر خاندان نبوت.سلام و درود بردرخشنده ترین ستارگان آسمان رسالت و وحی . سلام بر زیباترین و خوش بو ترین گل گلزار هستی محبوب دل عاشقان مهدي موعود(عج).