ایا نامه عاشقانه از مصادیق روابط نامشروع است؟؟؟

«صرف نوشتن نامه عاشقانه ، از مصادیق رابطه نامشروع محسوب نمی شود.»

نظریه 3880/7 - 19/4/1381 :

رابطه نامشروع ، موضوع ماده 637 ق . م . ا . در قانون تعریف نشده مع هذا ، همانطور که از عنوان آن بر می آید عملی دو جانبه یعنی توافق دو نفر ( زن و مرد ) اجنبی بر نوعی از روابط جنسی ناقص غیراز زنا و امثال آن است

بنابراین صرف مکالمه تلفنی ، قدم زدن در پارک یا خیابان ، مکاتبه و . . . رابطه نامشروع به معنی یادشده به شمار نمی آید .»